Företaget ska bedrivas som Biluthyrnings rörelse. Verksamheten kommer att hyra ut personbilar, Bussar, lättlastbilar om stora lastbilar som registrerad hos Transportstyrelsen som tunga fordon.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 679 | 935 | 1 641 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -225 | -427 | 302 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -269 | -446 | 286 |
Årets resultat (tkr) | -269 | -446 | 286 |
Summa tillgångar (tkr) | 2 534 | 1 810 | 1 807 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 679 | 935 | 1 641 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -225 | -427 | 302 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -269 | -446 | 286 |
Årets resultat (tkr) | -269 | -446 | 286 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 1 802 | 1 251 | 1 327 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 733 | 559 | 480 |
Tillgångar (tkr) | 2 534 | 1 810 | 1 807 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | -35 | 235 | 381 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 2 512 | 1 553 | 1 378 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 57 | 22 | 49 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 2 534 | 1 810 | 1 807 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 679 | 935 | 1 641 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -13.4% | -45.7% | 18.4% |
Soliditet | -1.4% | 13.0% | 21.1% |
Kassalikviditet | 1286.0% | 2540.9% | 979.6% |
Företaget ska bedrivas som Biluthyrnings rörelse. Verksamheten kommer att hyra ut personbilar, Bussar, lättlastbilar om stora lastbilar som registrerad hos Transportstyrelsen som tunga fordon.